Další služby

Našim klientům nabízíme řadu doplňkových služeb. Mezi velmi oblíbené patří například služba osobní asistentky, která pro vás vyřídí např. rezervace ubytování, jízdenek, sjednání schůzek apod. V duchu hesla čas jsou peníze platíte jenom za čas, který skutečně stráví vyřizováním úkonů pro Vás.

Další služby

  • Pronájem reprezentativní zasedací místnosti (až pro 10 lidí)

Ceny: od 300 Kč/hod

Uvedená cena platí pro pronájem v pracovních dnech od 8:30 - 17:00. Pro pronájem mimo pracovní dobu nebo o víkendu nás prosím kontaktujte na info@virtualnikancelarbrno.cz. V případě pronájmu konferenčních prostor pro méně než 5 lidí nabízíme slevu z hodinové sazby ve výši 15%.

  • Projekční technika na vaše jednání (dataprojektor, notebook)
  • Flipcharty
  • Nápojový servis
  • Catering
  • Služby asistentky (zajištění schůzek, vyřízení pošty, zastupování na úřadech, výpisy z rejstříků, kopírování, scanování ad.)- 250 Kč/hod
  • Administrativní služby (zpracování textů, dokumentů, překlady ad.)
  • Zajištění účetnictví
  • Příprava veškeré potřebné dokumentace nutné k založení společnosti
  • Pomoc při přípravě společenské případně zakladatelské listiny
  • Notářské služby, vyřízení ŽL, vyřízení koncese
  • Registrace na FÚ (k DPH a jiným daním)
  • Přípravu a podání návrhu na zápis společnosti do obchodního rejstříku

Vyberte si z této nabídky služeb, zašleme vám cenovou nabídku!

Objednejte

Fotografie

Virtuální kancelář Brno, Olomoucká 80, Brno 618 00
mobil: (+420) 733 737 846, tel.: (+420) 548 226 549
www.virtualnikancelar.cz, info@virtualnikancelarbrno.cz

Motto - Vaše sídlo na dobré adrese!
Web & Design by Persona Studio, info@personastudio.cz
© 2010, Dring Consulting s.r.o., Všechna práva vyhrazena.


Nabízíme poskytnutí obchodní adresy, pronájem pracovního místa, pronájem konferenční místnosti, pronájem zasedací místnosti. virtuální kancelář, služby osobní asistenky

[ Aktuality]